متن مهدوی

نقد عرفان های نوظهور قسمت دهم

داستان های امام زمان(عج)-بیت ظهور

نقد عرفان های نوظهور ( عرفان حلقه)

10-قسمت دهم

اصول مشترک فرقه های نوظهور

این فرقه ها اصول مشترکی دارند ، من از تعالیم آنها 8 نمونه را متوجه شدم که اشاره میکنم :

1-اصل سرسپردگی و مرید و مردای
یعنی مرید تابع محض مراد است. شیخ اکبر تهرانی می گفت : من معصوم پانزدهم هستم ، طرفدارانش می گفتند ماشاءالله صددرصد ، این قانونشان است که مطیع محض باشند.

2-سوء استفاده های اخلاقی و مالی و جنسی از شاگردان

خانم فریده گل محمدی آرمان به مردم گفته بود بروید فلان جا ازایران ، امام زمان(عج) به من گفت این جا برای من پایگاهی بساز که وقتی ظهور کردم اینجا بیایم ،و از این طریق فریده گل محمدی آرمان از مردم پول می گرفت. بعد مردم طلا و جواهرات خودشان را می فروختند و می دادند به این خانم آرمان تا در فلان استان کشور برای امام زمان (عج) خانه بسازد. سوء استفاده مالی  می کرد شخصی می گفت : من خانه ام را که مالکش بودم را فروختم ،رفتم مستاجری پولش را به خانم فریده گل محمدی آرمان دادم.

سوء استفاده های اخلاقی، در این کلاس ها سوء استفاده های جنسی  به اسم عرفان انجام می شود ، دکتری می گوید :(فیلمش دادگاهش است) خواهرم  عضو کلاس های آقای نوربخش شد، کم کم دیدم خواهرم شب ها جیغ می زند ،متوجه شدم که نور بخش در این کلاس ها به خواهر من تجاوز می کند.

گفتم این چه مسخره بازی هست؟ گفت این مرحله ی هفتم عشق است دیگر خواهر تو به نماز و روزه نیاز ندارد و برای رسیدن به خدا باید من روزانه چند بار به خواهر تو تجاوز کنم تا به خدا برسد.

سوء استفاده های جنسی فراوان در این کلاس هاست نمونه هایش هم در عرفان طاهری و هم در عرفان اشو است ،دراکثر عرفان ها سوء استفاده های جنسی هست.

در جریان احمد الحسن سوء استفاده ی مالی هست اخلاقی هم هست ، جنسی را نمی دانم اثبات شده یانه؟

خلاصه اکثر این فرقه های انحرافی متأسفانه سوء استفاده جنسی دارند .

3- اصل و فاداری به گروه با هر وسیله ممکن

یعنی اگه شما در مناظره با مرید های این افراد اثبات کنید که او دروغ می گوید ؛ باز این ها زیر بار نمی روند و می گویند که نه ! حتما ما اشتباه می کنیم  .و فرقه ی خودشان را حق  می دانند  .

ادامه دارد …..

برگرفته ازفایل شماره1 “نقد عرفان حلقه”

استاد احسان عبادی

نوشته‌های مرتبط

اعمال شب نیمه‌ شعبان

Entezar

چه جاهایی برای امام زمان (عج) دعا کنیم

Entezar

ایات مهدوی سوره نور

Montazer
بسیار خوش حال می شویم تا با ارسال نظرات ارزشمند خود مجموعه بیت ظهور را در تولید محتوای بهتر یاری نمایید.

هیچ نظری وجود ندارد