درباره ما

Montazer

بسم الله الرحمن الرحیم

درباره ما

بیت ظهور یک رسانه فرهنگی و اجتماعی است که تلاش دارد با همکاری کانون فرهنگی و هنری پیروان فاطمی(س) مسجد فاطمه الزهرا(س) در عرصه مهدویت و فرهنگ انتظار را از ابعاد و زوایای مختلف به مخاطبان معرفی کند.    امید است در این راه همه از الطاف وجود امام عصر (عج) بهرمند باشیم. اللهم عجل لولیک الفرج.

ارتباط با ما

بخش در ارتباط با ما برای این ایجاد شد تا شما کاربران عزیز وب سایت بیت ظهور

 تیم مدیریتی ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری دهید

تا هر روز شاهد پیشرفت و بهتره شدن سایت شویم

برای ارتباط با تیم مدیریتی  پل های ارتباطی زیر برای شما عزیزان

فراهم شده است

 

photo 2017 11 05 16 16 50 300x225 - درباره ما

 

تماس تلفنی: 09017147364

✅ ارتباط از طریق تلگرام با تیم مدیریتی

 ✅ ارتباط از طریق اینستاگرام با تیم مدیریتی

✅  ارتباط از طریق رایانامه با تیم مدیریتی

 


استاد علی اکبر رائفی پور:

روایتی داریم که شیعه نقل کرده است. در روز قیامت پیامبر به علی (ع) می فرماید به فاطمه بگو، برای شفاعت و نجات اُمتت چه داری؟ علی (ع) پیام پیامبر را به فاطمه

(س) ابلاغ می کند.

فاطمه (س) در جواب می گوید: “یا امیرالمومنین کفانا لاجل هذا المقام الیدان المقطوعتان من ابنی العباس”، دو دست بریده فرزندم عباس (ع).

چرا سر بریده اباعبدالله (ع) را نمی برد؟ چون اینجا دارد خط می دهد. وقتی می گوید دو دست بریده عباس بن علی (ع) وسیله شفاعت است یعنی به بهانه شفاعت، به ما درس عباس شناسی می دهد.

در زیارت نامه عباس بن علی (ع) می خوانیم، لعنت بر آن کسانی که تو را کشتند، لعنت بر کسانی که تو را نشناختند. باید دید او برای امام زمانش چه کار کرد؟ عباس امام زمان شناسترین آدم بود.

بعد میخواهد به ما بفهماند که اگر می خواهید فاطمه (س) مادرتان باشد، برای امام زمانتان کار بکنید. چطور برای امام زمانت کار کنی در حالی که او را نشناختی؟

 از هر طریقی بروید به این می رسید “من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیه”. هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.